If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Турбо проблеми с турбо на 2.4JTD (136hp) - ретроспекция.
bobo - благодаря ти за пожеланията... но ако сикаш да ми помогнеш с нещо - последното от което имам нужда в момента е черногледи изказвания! Четири месеци търся решение - прозваних колеги от половината форум и да - варианта с нова турбина винаги седи, но не бе моят, поне на този етап.
Колега това въобще не са пожелания а факти - ако продължиш да караш с това масло. Това исках да кажа аз за другото открих че тука 10 човека говорят на 11 езика и немогат да се разберат така че няма да се намесвам Успех колега и със здраве
колега, това което бобо ти казва, го смятай за 100% така! Вчера след като прочетох твоята тема и като каза че скоро ще е довиждане мотореткен у сешоаркен, днес смених със селенийка от Т&Н, защото маслото, което бях налял (защото ми се беше развил масления филтър точно по Коледа и трябваше на всяка цена да го сменя) беше Кутенкойлер 10на40 с данни около това на голда! И да ти кажа като назидахме селения WR просто колата промени звука видимо! Излях масло на 1500 км така че те съветвам да не си ебаваш колата!
Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!
Както вече споменах, маслото ще бъде сменено много скоро и съм далеч от идеята да векувам с него. И все пак - малко яснота по проблема с маслата - не би била излишна в духа на темата.
Писано е из форума за маслата, но манджата е пълна - бензин - дизел; със - без турбо... лудница. Мисля че ще е полезно за останалите (както и за мен) ако тук споменете конкретни примери за JTD моторите и мазането им (уви, силата ми е в друга посока, и гориво-смазочните материали не са стихията ми)! И ако случайно съм изпуснал тема, в която това конкретно е дискутирано вече, моля да ме извините, и ще е готино да сложим линк към нея .
Alfa Romeo 166 2.4JTD 12.2000г. “Неразумно е да бъдеш прекалено сигурен в мъдростта на един човек. Здравословно е да си напомняш, че и най-силния може да прояви слабост, както и най-мъдрия може да сгреши.” - Махатма Ганди
колега, това което бобо ти казва, го смятай за 100% така! Вчера след като прочетох твоята тема и като каза че скоро ще е довиждане мотореткен у сешоаркен, днес смених със селенийка от Т&Н, защото маслото, което бях налял (защото ми се беше развил масления филтър точно по Коледа и трябваше на всяка цена да го сменя) беше Кутенкойлер 10на40 с данни около това на голда! И да ти кажа като назидахме селения WR просто колата промени звука видимо! Излях масло на 1500 км така че те съветвам да не си ебаваш колата!
Както вече споменах, маслото ще бъде сменено много скоро и съм далеч от идеята да векувам с него. И все пак - малко яснота по проблема с маслата - не би била излишна в духа на темата.
Писано е из форума за маслата, но манджата е пълна - бензин - дизел; със - без турбо... лудница. Мисля че ще е полезно за останалите (както и за мен) ако тук споменете конкретни примери за JTD моторите и мазането им (уви, силата ми е в друга посока, и гориво-смазочните материали не са стихията ми)! И ако случайно съм изпуснал тема, в която това конкретно е дискутирано вече, моля да ме извините, и ще е готино да сложим линк към нея .
Колега titanium все пак си ме послушал и си сложил това което ти препоръчах а именно препоръчвам и на теб колега vidinski Selenia WR DIESEL - 5w40! Toва е маслото за нашите JTD-та...Затова най-добре за да не си създаваш излишни проблеми отивай и сменяй веднага това масло с което си с WR на Selenia Това е от мен, дадох ти конкретен пример!
Аз пък мислв, че е добре да сложи Selenia turbo diesel 10x40. Досега съм бил с горепосоченото масло WR 5x40 но май нещо ми идва много тънко на 11 годишното JTD и веригата на маслената помпа трака повече от нужното.
Като заговорихме за стари JTD-та, и моето не е първа младост. А от там идва и въпросът - разумен ли е избора 5W40 пред 10W40? Кажете нещо и за класа на маслата.
П.П. Сега видях, че съм пропуснал до сега да си направя подпис, та сега го направих, за да няма скрито-покрото
Alfa Romeo 166 2.4JTD 12.2000г. “Неразумно е да бъдеш прекалено сигурен в мъдростта на един човек. Здравословно е да си напомняш, че и най-силния може да прояви слабост, както и най-мъдрия може да сгреши.” - Махатма Ганди
Като заговорихме за стари JTD-та, и моето не е първа младост. А от там идва и въпросът - разумен ли е избора 5W40 пред 10W40? Кажете нещо и за класа на маслата.
П.П. Сега видях, че съм пропуснал до сега да си направя подпис, та сега го направих, за да няма скрито-покрото
Това че не ти е първа младост няма нищо общо дали ще си с 5W40 или 10W40 Щом не ти гори масло директно слагай 5W40 и си свиркай А и за зимата е много по добре 5W40
мдам... аз съм все още далеч от идеята "масло за нашите JTDта", но съм съгласен, че със своите показатели и спецификации е сред най- добрите за нашите JTDта... иначе на марка не робувам!
Гледам спецификациите! И най- вече вискозитетен индекс, вискозитет при 40 и при 100 градуса и индекс на течливост при -15! Пак казвам тоя кутеншит го смених, защото беше единствения отворен сервиз в Панчерево и там само такъв бляк имаха...
Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!
по- добре от колегата костов, защото рециклирани имам няколко случая как след 5-6-7000 км се повтаря сюжетът! За турбо рециклиране ПОНЕ ЗА МЕН е само изхвърляне на едни 6-7-800лв в кофата!
Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!
Comment